Även om jag är besviken över att bokmässan inte blev av för min del,  så var helgen ok. I alla fall.  En vän på lite fika. I morse klev jag upp tidigt. Nåväl. Halv nio. Slog mej ner i caféet på gymmet. En kaffe. Lite snack. Sedan dags för benpass med två killar på träningskedjan. Jag är väl rätt så stolt. Att kunna bevisa för mej själv att jag visst är rätt så stark i benen. Också.
image

Jag ökade rejält på vikterna. Och det fungerade bra. Att få höra att man är grymt stark är bra för självförtroendet. Jag fick en del tips på vissa av övningarna. Så fort jag satte mej ner mellan seten på skivstången, var det appappapp. Ställ dej där och gör den övningen emellan.  Bra att någon kör lite med mej.
Blir det något efter jobbet i morgon, blir det löpbandet. Nothing else.
Jag blir glad att prata med Ynglingen. Vi connectar bra. Nu är det lite av serien Damages. Började (återigen efter sju år) på säsong ett idag. Måste se den innan jag börjat med de andra säsongerna.
Och by the way,  Mannen med kaffet är i alla fall singel. Hörde jag.
Borsta håret efter jobbet?

