Alltid alltid alltid hör jag av mina föräldrar När kommer ut ut till ön nästa gång? Nu var det länge sedan. Dock har vi setts lite i stan. Och när de har varit här hemma hos mej och hjälpt till.  Förra veckan lät det Ja, du kan väl få lite spackel av oss när du kommer ut om ett halvår!! ( insert jävligt gnällig röst) Jag har ett par gånger tänkt att åka ut till ön. Men då har de varit upptagna med någon fest, eller åkt någon annanstans. Nu är det dags igen.  Lördag till söndag dag har Jag tänkt att åka ut till ön. Inga direkta planer, helt ok. Jag åker ut dit tänker jag.  Nä. Nu ska de till Turkiet på lördag! Nä, nu Skiter jag i det här. Gnälla att jag aldrig hälsar på. Och sen berättar de inte ens att de ska i väg. Äh, de får åka till stan om de vill träffas. De är ju för fan penisonärer båda två nu. Punkt.

