Vi har det faktiskt roligt på jobbet. Det medger jag. Jargongen är bra och det funkar fint. I morgon har jag mitt första utvecklings och lönesamtal på det här nya jobbet. Det ska bli intressant. Och lite nervöst. Jag sa innan några gick att jag kommer lite senare i morgon.  Jag har en dejt i kväll.
Va? En dejt! Guuud va kul. Med vem? Är det han den där? Eller, vem är det?   Jag skakar skrattande på huvudet och let och säger nej, jag skoja bara. Men det är bra. Då vet jag att jag kan komma senare om Jag har en dejt en vardagskväll.
Jag åker till hemmagymmet. 

Vinkar till Mannen med kaffet som vinkar tillbaka där han sitter i sin bil och kör i väg. Dricker kaffe och pratar en lång lång stund med Ynglingen innan jag ens kommer ner till omklädningsrummet. Vi har ett gott förtroende till varandra och pratar om saker som berör både privatliv och annat. Känns bra. Tränar. Och när jag är klar med dusch går jag in i träningslokalen för att ge honom en kram. Jag har fått reda på varför jag inte har sett Mannen med kaffet på ett tag nu. Jaja. Den som lever får se. Jag har inte loggat in på dejtingsajten på ett tag nu. Och ska jag vara ärlig så känner jag inte för det. Varför det? Alla där inne är ju töntar.

