image

Gårdagskvällen blev supertoppen.  Mycket snack om allt och inget. Egentligen var det väl meningen att jag skulle serva och ta hand om lilla Ias hemlis. Tänkte jag. Att hon skulle behöva det. Var liksom min tanke när jag bjöds in.Det blev hon som servade mej istället. Men det tas igen nästa gång, då det bjuds tillbaka.  Jazz kom hem lite senare på kvällen och bjöd på lite starkare drycker.  Att jag aldrig lär mej att man inte ska blanda hejvilt.  Jag sov över tacksamt och när jag vaknade trodde jag klockan var mycket, och tänkte inte ens på att jag faktiskt kunde ha stannat kvar på kaffe.

wpid-img_20151011_155716.jpgAlltså, vem stannar inte på kaffe när man sover över hos sina raringar? Skämmes ta mej tusan. Men det enda jag tänkte på var att jag ska ju faktiskt på ett skivstångspass lite senare.  Hur gick det då? Nej.  Jag promenerade till affären och handlade onyttigheter istället.  Men det var gott.

