image

Hösten. Hösten har hittills gått strålande. Åtminstone till nittio procent. Bortser man från förkylningen. Ack den envetna förkylningen. Så har det gått som en dans. Privat har jag mått bra på mitt nya jobb. Än så länge ingen hösttrötthet.  Jag har varit hyfsat pigg, även om det ibland snurrar till när det är som mest intensivt på jobbet. Men på gott humör. Nästa helg har jag bott i min nya lägenhet i ett år. Ett år. Jisses. Kanske borde fira med bakelse. Jag har fått lite kontakt med någon, som jag tycker verkar trevlig. Och jag blir glad av det. Om än bara lite kontakt. Så blir jag glad. Men hösten. Hösten har verkligen visat sig från sin bästa sida. Vädermässigt. Sol. Sol. Sol. Lite moln. Nästan inget regn alls. November är visserligen snart här. Men vad den höst har bidragit med det bästa. I dag är det vilodag. Har redan duschat. Sitter i soffan. Och taking it easy.

