image

Lördagskväll och tv.n står på. Jag tänker att det kanske är dags att återigen sätta sig i tatueringsstolen. Elva år sedan sist.  Och kanske en julklapp till mej själv.
Lyssnar på Spotify, dricker ett två glas vin.
Har pendlat mellan att tänka jag skickar ett ljugmail om att jag ska flytta , ha det så bra till att tänka nej, jag Skiter i allt. Jag tänker inte skriva något alls. Pendlar mellan att vara helt nollställd till att vara sur. Till att tänka jag orkar inte ens bry mej. Tänker förväntar han sig ett mail –  Då kan han i så fall vänta. Bryr han sig inte – nä skit i det då. För vem svarar inte på en fråga? Om inte han far med osanning förstås. För om det inte är sant, så är det lite korkat att skriva om en träningskedja långt bort. Om han vill avsluta ett mailande som inte har gått så långt. Säger bara karlar. jaja. Vi får se, hur det här blir. Om vi ses eller inte.
I dag ska jag träna med min gamla granne. Det blir inget skivstångspass utan nere på gymmet istället. Igår tränade jag bland annat axlar. Två maskiner som jag inte har tagit på väldigt länge. Det kändes rejält igår kväll kan jag säga. Hörs sen. Puss.

