Jag pausade på dejtingsajten igår kväll. Jag har ju tvekat ett tag och vill ju egentligen inte vara där inne. Hade det inte varit för att jag råkade hitta Mannen med kaffet där inne. Så hade jag nog inte varit där inne så ofta. Det var mest en slump att jag gick in den kvällen när jag såg honom finnas där.  Även om han finns där inne,  har jag inte haft behovet av att vara inloggad så där jättemycket. Han skriver när han skriver liksom. Ibland har det tagit en timma. Ibland en dag. På frågan om det nya gymmet så har det varit helt tomt. Jag vet fortfarande inte om det är på riktigt eller ”på skoj”. Erm, det lär ju visa sig. Hade måndagen som vilodag. Vi ligger väldigt olika i kommunikationsskriften. Och det är väl sånt man bara får ta. Tänkte skicka ett mail igår kväll om att jag skulle pausa från sajten. Att det hade varit roligt med en promenad eller två.  Om han hade velat det. Men gjorde det inte. Vi syns när vi syns. Och jag finns lite överallt så att säga. Om han känner för att ses. Jag tycker att han verkar i alla fall vara en kul man i riktiga livet. Och det hade varit kul att lära känna honom. För vi har ju ändå fått kontakt på något sätt. Träning eller annat. Om han vill.

