Dagen är konstig. Allt går fel från första början. Hur gör man stora maskor på strumpbyxorna? Jag vet inte. Men på en sekund hände det. När jag står klar hemma.  Med stövlar och jacka på. Det är den där dåliga stressen på jobbet idag.  Jag är låg.  Sov uruselt i natt. Andra stressade.  Saker går inte som planerat. Jag tappar saker.  Jag är rastlös på ett sätt som jag inte har varit på hur länge som helst.  Jag springer ner och röker, fast jag inte brukar göra det.  Vid den tidpunkten. Jag känner den inre oron komma. Jag känner mej konstig.  Andra svär för att allt annat går fel. Och vi som ska ha finfint besök idag.  De kommer. De pratar. De frågar. Antecknar. Jag gömmer mej, och tänker att blir det inte gruppfoto, vill jag inte vara med på bild. Ingen bild på mej, som alla kan se.  Jag är inte den som vill visa upp mej för allmänheten på det viset. Men dagen går. Det blir lite bättre. Träningen går sådär.  Är inte motiverad, även om jag gör ett hyfsat bra pass ändå. Blir pigg efter duschen. Pratar en stund innan jag åker hem. Och jag undrar vad jag ska göra nu?  

