Fan. Jag ångrar att jag inte skrev att om Mannen med kaffet ville ha sällskap när han går på promenad, så kan han höra av sig. Varför gjorde jag inte det? Jag menar,  det behöver ju inte betyda något. Vad är det värsta som kan hända? Att han inte vill. Och då får det väl vara så. Vuxen är jag. Men alltså, logga in igen. Och skriva? Och sedan logga ut och vänta in att kunna pausa igen? =behöver inte vara inloggad.  Jag får tänka på det här. Men tanken slog mej nu i kväll. Han har ju ändå försvunnit puts väck från hemmagymmet. For now. Även om vi kanske syns i framtiden.  Så vad är det värsta som kan hända? Förutom att mina kollegor redan har dömt ut honom. (På grund av ett icke varför-svar om gymbyte) Och förutom att jag skrev ett sms om att jag inte jagar, inte ger män mer uppmärksamhet än vad de behöver. Då.
Mvh Vuxen79ångrarsig.

