image

Ett bra träningspass på lördagsmorgonen. Ett hårt trettio minuters crosstrainer pass, hårda tag med styrketräning i femtio minuter efter det. Det känns härligt att på helgerna kunna köra lite tuffare än vad jag orkar på vardagarna, då jag ibland när jag är trött kanske gör ett bra pass. Men inte känner så. Åker hem, duschar. Åker in till stan. En ny träningsväska som jag hoppas ska få plats med allt. Min andra ser inte så bra ut med tanke på att den bara är ett år och lite till. Och visst kan man bli glad av H&M.s billiga läppglans. Är inte så kräsen av mej. På ett sätt känns det härligt att åter inte vara inloggad på dejtingsajten. Varför går jag ens in där, när jag så många gånger bloggat om att jag är så anti för trista torra tråkiga konversationer? Att inte känna sig stressad för att man ska vara/måste vara inloggad. Även om jag saknar viss kommunikation där inne. För jo. Det gör jag. Ändå. Faktiskt. När man äntligen har fått kontakt med en människa som verkar trevlig och rolig i riktiga livet…. Trist.
I kväll tittar jag på Så mycket bättre. Dricker ett glas rött. Kanske ska man vältra sig i lite nittiotal innan?

