Den nya träningsväskan ja. Snygg. Ja.  Allt fick plats. Utom necessären. Allt. Utom den. Jaha. Jag köpte en ny igår. Ville ha en som kunde få vara i duschen utan att spricka, gå i sönder m.m
Jag kan visserligen ha necessären i handväskan. Gäller då att jag har den väska jag har i dag.  Och inte en mindre. Jag vill kunna ha allt med. Lika med kunna dra ihop dragkedjan..
Så jag kan välja om jag ska duscha på gymmet eller inte. Till exempel att inte behöva ha två väskor med. (Har alltid det på vardagar ändå) På helgerna blir det ju enkelt, då jag duschar hemma och kan lägga plånbok, mobil och diverse småsaker i träningsväskan utan handduk med mera.
Men tusan vad det irriterar mej. Vill kunna ha allt i. Oavsett. Kom på nu att jag inte har testat att lägga i vattenflaskan också. Vilket verkligt I-landsproblem jag har. Men väskan får ju inte vara för stor heller. Träningskedjans träningsväska är så stor att det blir jobbigt att ha den i knät på spårvagnen. Använde den ett fåtal gånger för tre år sedan.
Sms.ade Ynglingen igår för att fråga om det var han som hade lagt till mej på Instagram för träningskedjangbg.s räkning. Det hade han inte. Vilket jag visste, vi har varann på Facebook.  Det är lite skumt. Tyckte han. Och jag. Han hade inte accepterat, men jag gjorde det ganska fort…. Får väl fråga. I och med att det finns enbart två anläggningar av tolv, hemmagymmet och gymmet näst närmast som vet vem jag är. Tjejerna som jobbar extra har jag ju redan där. Och de har nog inte tillgång till det kontot. Jag är ju inte den som gillar så mycket av Träningskedjans bilder heller. Idag ska jag träna med min gamla granne. Så det är väl bäst att göra i ordning sig. Vi hörs senare i dag. Puss.

