Har kört ganska mycket styrka på sistone på gymmet. Kanske mest för den eviga förkylningen satte sina spår, så inte så mycket kondition som jag hade velat. Hade tänkt en timmes kondition i eftermiddag, men när mobilens plipp plipp ljud om att batterierna håller på att ta slut efter tjugo minuter gav jag upp. Blev lite anti. Så körde ben istället. Tar med mej laddaren för säkerhets skull till jobbet i morgon, för vill verkligen kunna köra kondition till mina egna låtar. Blir mer laddad när jag har musik i öronen.

image

Och. Alltså. Vad händer här? Mannen med kaffet mailar igår, jag svarar. Han svarar skrattande på mitt mail mitt i natten och jag skriver tillbaka vid lunch. Loggar in på kvällskvisten. Ser att han har läst mailet på eftermiddagen.
Jag klickar på hans profil I och med att hans bild är borttagen.
Och han är PAUSAD??
What the fuck händer här? Alltså, den här mannen. Mystery man or just What?
Och här har man liksom gått runt och vart glad hela dagen. Was there something I wrote? Ett mail kunde man väl åtminstone fått? Jag gjorde ju det. Jaha. Då får man väl se om vi hörs eller ses någon gång då. Fattar fortfarande inte. Oberäknelig är ordet.

