Gör ett helt ok pass på gymmet.  Pratar med andra som tränar. Och tror att jag kommer att vara med en av killarna och träna i morgon förmiddag. Roligare att träna ihop som han sa. Visst är det det. Och jag gillar hans träningspass. Han vet vad han gör och tränar. Och jag behöver ha ny träningsvärk. Även om min kropp har ändrats. Igen. Jag märker att hag blir starkare och srarkare. Träna ihop? Ja. Men det beror även på vem man tränar ihop med. Med min gamla granne får jag nästan ingenting gjort.  För hon pratar vitt och brett om allt och inget. Förra söndagen pluggade jag in hörlurarna när vi körde kondition innan styrka. Vill inte ha något prat. Tjejen som jobbar extra jobbar. Bjuder på en bit smörgåstårta efter mitt träningspass. Vi pratar en del. Trevligt och ett bra tag sedan.

Har inte varit inloggad sedan i tisdags på dejtingsajten. Men fejkkontot har varit en insyn. Och idag loggar Mannen med kaffet in. Ej längre pausad då. Återstår att se om det finns ett nytt mail till mej. Eller inte. Loggar inte in nu. Vill vänta.

