image

Lördagskväll. Så mycket bättre och playoff fotboll mellan Sverige och Danmark i Em-kval. Handen på fjärrkontrollen. Zappar. Samtidigt som jag sms.ar med Ynglingen.

Klockan tio i morse var jag på gymmet. Redo för ett pass med de två killarna. Gjorde passet själv. Fick träningsvärk i armar och axlar med en gång. Strax före elva dyker de upp. Och jag säger det är lugnt, det gör ingenting när den ena säger att det är hans fel. Har ju förstått att det kan vara en halvtimma timma efter utsatt tid,  så säger ta mitt nummer, och skicka när ni är på väg. Men du ska inte följa med ner? Och köra med oss ändå? Haha. Nej, har kört ett bra tag nu. Jag fick utmana mej själv I dag.  Fast det är roligare om jag får utmana dej säger den ena. Ja, det är visserligen sant. Behöver fler utmaningar.
Erkänn att du har någon hemma som väntar säger den ena. Haha. Nä, det är ju det jag inte har.  Så hade kunnat vara här twentyfour seven.  Aha, singel då alltså. Yes. Säger jag. Och eftersom jag ska tvätta i morgon så kan jag inte träna med dem, I och med att de är på gymmet vid sex halvsju på kvällarna.

Tror Mannen med kaffet blev ganska så ställd, eller inte visste vad han skulle svara sent igår kväll. Är det något speciellt du söker här inne, eller är det mer som ett tidsfördriv att hänga här och kolla runt lite? Kände att det var dags att ställa den frågan, eftersom vi ändå inte ses på gymmet.

Även dags för spikmatta. Mera strech, massage och avslappning.

