Sovmorgon och tar jag det väldigt lugnt på onsdagsmorgonen. Jag är inbjuden till en miljöutbildning fyra timmar, och det är ingen idé att åka till jobbet innan klockan slår dags att sätta sig I ett rum i det stora stora huset, som har varit ett annat än det det är nu.
image

Vi dricker finkaffe innan vi börjar lyssna. Jag och de andra okända människorna. Dagen är ganska så fascinerad. Om vindkraft, solceller och allt annat som man kanske läser om ibland.  Men aldrig sätter sig in i. Visste ni att man kan göra pulver av kiss, och används? Dagen var som sagt bra,  och när jag kommer till jobbet för att jobba i två timmar är jag hungrig och äter snabbt.  High five.ar kollegor då jubel uppstod igår för nu är ju äntligen Sverige i EM i fotboll sommaren två tusen sexton. Även U21 spelar i OS nästa år, om jag inte minns fel. Sommaren är räddad. Yes. Åker till gymmet, gör det jag ska. Och nu är det mörkt när man kliver in där. Och lika mörkt när man är klar.  I morgon ska vi ha en stor processkartläggning på jobbet, in med fem vikarier. Jobba över. Och sedan ska jag på trosjakt.  Även köpa ett nytt läppglans som jag råkade tappa på ett stengolv.

