image

image

Tisdagens träning uteblev.  Regn och rusk, trubbel med vagnar efter att vi var klara med shopping med jobbet, gjorde att jag traskade hem utan att ha tränat.  Åkte hem.  Duschade varmt och slog mej ner i soffan och Downtown Abbey.  Agendan är att försöka se klart alla säsonger innan nästa lördag, då sista avsnittet går på tv. Jag har inte riktigt brytt mej om serien på tv.  Då förr i tiden så var man inte hemma alla lördagar,  och att se ett och annat avsnitt då och då som jag kanske har gjort. Gjorde att jag ville se den från början. (Alltså pausa i andra pågående serier) Vi stannade kvar på jobbet för att julpyntande,  dricka glögg och äta pepparkakor samt lussekatter. Träningsväskan fick stanna kvar,  och jag gjorde stans sista timma för lite shopping av julpynt till lägenheten. Behöver uppdateras även om jag inte pyntar så mycket alls. Dock ska jag i väg och träna efter jobbet i morgon. Have to.  Need it. Want it.

