Jag längtar innerligt efter ledighet just nu. Som alla andra of course.  Helgen räcker inte till även om jag fått vila. Mörkret drabbar en ganska så hårt. Och Det enda jag vill när klockan ringer,  är att vända mej om i sängen och dra täcket över huvudet. Somna om och inte vakna på ett par timmar igen.  Mitt brorsbarn har en kusin på sin önskelista till jultomten.  Eftersom jag inte kan trolla fram en liten individ bara sådär,  så köpte jag lego. Fy tusan vad dyrt det kan bli. Om man köper de största kartongerna alltså.
Åker till ön lördag till söndag och då ska julklappen med, för att senare bli forslad med upp till Bollnäs. Jag mailar med en på dejtingsajten. Men det är tråkigt. Tråkig konversation som gör att jag inte var inloggad på hela helgen. Han tycker dessutom att han är ful, och att skriva sånt gör mej inte så Imponerad. Tisdag, och jobbet here I come. Yay…

