Jag brukar oftast inte tänka så mycket på att det är nytt år. Att det blir det. Ny siffra i årtalet ändrar inte livets gång.  För man kan ändra sitt liv vilken dag som helst.  Det behöver inte bli nytt år för att vi ska kunna ändra våra liv, sätta upp nya mål, le oftare, höra av sig till vänner oftare och så vidare. Vi vet oftast inte hur det nya året kommer att se ut. När vi vaknar på nyårsdagen, förhoppningsvis pigga och inte ett dugg bakis, är det bara dagen efter. Fast ett nytt år kan nog hjälpa allt på traven. Även om man som jag har nystart när hösten börjar komma, och de kyliga och krispiga vindarna kommer efter sommarens heta luft. Många vill börja den mer nyttiga vägen. Har sett en del som ska ta sig an 100 dagar utan socker-utmaningen. . Kommer inte att följa den, däremot ändå kolla vad jag stoppar i mej lite bättre. Bli bättre på att träna magen. Buken. Jag har mål. Inga nyårslöften.
I världen var året tvåtusen femton ett skitår. I min värld var den mer än ok. Även om jag inte fann den stora kärleken det här året heller. Kanske inte ansträngde mej till hundra procent heller. Men helt ok ändå. Jag mår bra. Jag tränar bra. Jag har haft kul.
Nu ska jag baka lite till en fest jag ska på i kväll. Sedan blir det en snabb sväng till gymmet.
Puss.

