Väntar på ett paket med bland annat träningströjor i. Finns på posten att hämta, men väntar tills ett annat paket har anlänt med bland annat en jacka och ett par träningsbyxor. Sen har vi ett annat paket med bara byxor i, som jag väntar på. Som jag hoppas att kunna använda för träning. Paketet från Lyko med smink i. Finns på en annan plats, som jag får vänta med tills innan träning i morgon. Jag var alldeles för frusen samt alldeles för drypig av svett efter träning för att orka hämta idag. Tre dagar i rad har jag kört och maxat med crosstrainer. Det var längesedan jag körde på så mycket med cardio. Jag vet, jag är ledig. Orkar mer cardio/kondition än när jag jobbar. Men ska försöka fixa det här ett tag även efter jobb.
Planen är att minska lite över rygg. För även om jag definitivt har blivit plattare över bröst, blivit starkare så var ju inte planen att inte mindre än tre jackor sitter åt över rygg. Och detta har hänt på dryga tre fyra fem veckor. Att det kan gå så snabbt genom träning. Hallå, åt andra hållet Please!   Utan att jag ens har märkt det. Jag har ju bara tränat på som vanligt.
Konstigt att det som behövs minskas mest, inte gör det. Så. Ok. Skriva en stor lapp hemma med magövingar. Som jag bara gör hemma. Cardio och vissa magövingar på gymmet. Eh, vi får se hur det går.

