img_20160109_192942.jpgVi träffas på centralen och traskar genom snö och snöyra till andra sidan shoppingcentret. In på puben som är omtyckt.

Som serverar så många olika ölsorter att det är svårt att välja. Och varje gång man är där, måste man nästan testa på nya olika ölsorter.  Denna gång blev det bland annat scary Gary och  Bederö bitter. Vi pratar om allt mellan himmel och jord.

Och jag berättar lite vad som har hänt på jobbet. Och för första gången på flera år äter jag på hamburgestället som börjar på M. Väldigt gott då jag hade glömt av att äta innan ölen.

 

 

Vaknar upp tidigt på söndagsmorgonen bestämmer mej snabbt för att vara ute i friska luft istället för att svettas inne på gymmet.

img_20160110_121401.jpg

Borde kanske göra Söndagar till min promenaddag, då jag de senaste åren prioriterat gymmet istället för powerwalks ute. Jag som en gång alltid var ute och powerwalkade.

img_20160110_121437.jpg

Tror jag ska utforska lite områden där jag inte har varit så mycket på innan,  även om jag flyttade närmare för över ett år sedan.

