Jag har naturligtvis googlat Toppluvans namn. Det var ju då jag fick reda på hur gammal han var. Och var han bor. Inte så långt från jobbet faktiskt. Lite roligt då vi åkte förbi där i måndags med en kollegas bil, jag såg adressen och typ tog tid haha.
Hittade ett par sidor där jag förstod att det är inte bara på jobbet där han har humor.
Utan även i privatlivet.  Good one.
Häromdagen hade han bytt Profilbild på Facebook. Till den han har på dejtingsajten. Not so good one. Blir lite förvånad då han inte riktigt riktigt ser ut som sig själv där. Men det spelar ju ingen roll alls. Jag har inte frågat hur gammal hans son är, men tror jag har ett litet hum om det. Googlar man och ser när han åtminstone bodde i en annan stad (och gjorde vissa saker) och ungefär när han kanske flyttade till Göteborg så kan man räkna ut på en höft. Cirka. Om han nu fick barn här då. Kanske är dags att fråga. Istället för att snoka.
 

