Really Need some help here. Ja, ni förstår vad det handlar om. Saker händer,  och saker kan hända. I dag var Toppluvan tyst. Kanske har det hänt något, privat eller i jobbet* 
Men han var inte den Toppluvan som jag brukar se.  Prata med. Le. Skratta. Jag försökte få ögonkontakt ett tag där. Men jag blir som jag blir. Jag blir osäker, både på mej själv och andra. Jag blir osäker på vad jag känner.  Jag blir handlingsförlamad då jag tror att jag är totalt genomskådad och folk backar. Men samtidigt kan jag ju inte heller bara släppa allt jag har för händerna, skippa mitt arbete liksom. Jag vill gå vidare med det här. Jag vill veta om det är något mer, eller om vi bara pratar, flirtar. Frågan är nu om jag ska

1. Låtsas kolla på hans namnskylt för att se vad han heter i efternamn. Lägga till honom på Fb. 
2. Fråga varför han var så tyst.  Om det har hänt något speciellt. (OM jag får chansen i morgon)
3. Logga in på dejtingsajten och hoppas på det bästa.  (även om jag egentligen vägrar vägrar vägrar)
4. Strunta i allt och se vad som händer och bli ännu mer snurrig av allt.  Låta det gå så långt att det kanske inte går långt alls. Jag har is I magen. Jag har tålamod. Men.

Jag börjar komma till ett läge nu när jag inte riktigt har kontroll över mej själv.  Över mina känslor. Över andra. Sa till en kollega i fredags att jag ser blickarna, och leenden. Men inget har hänt. Hon försökte få mej att berätta mer. Rullade ni vet, med ena armen… Men jag kunde inte.  Jag kunde verkligen inte få fram något alls. Jag kunde inte säga att jag har fattat tycke för någon. Rädd för att förstöra för mej själv. Rädd för allt.

*Pratade faktiskt med en annan kollega om det här på bussen idag. Sa Att han inte sa något, och att när man som jag har börjat gilla att prata med någon, tyckte det var konstigt.  Hon sa att det kan vara något som har hänt… jag sa även att jag hade ju direkt inte varit pratsam i slutet på förra veckan, men det var ju mycket att göra, plus att jag inte var i centrum på det sättet.  Och det är ju mycket att göra.

