image

Jag hade lovat mej själv att jag inte skulle maila med Toppluvan under hela fredagskvällen.  Dels för att det var utgång och fest.  Dels för att jag inte tycker om när andra sitter och mailar,  sms.ar i andras sällskap. Man har annat att göra. Man är i annat sällskap. That’s it. 
Visst,  ett svar fram och tillbaka. Men annars är jag emot det.
Och han visste ju om att jag skulle ut. Så lite är det hans ansvar också. Men trots han ålder på tio år äldre kunde han väl inte hålla sig. Han skrev. Och skrev. Och skrev.
Jag hejdade mej ganska så bra. Faktiskt. Det blev ett eller annat svar. Men sen när det blev lite väl intimt slutade jag. Jag ute och dricker öl. Han hemma i soffan med en son som sover.
Visst,  jag svarade att If it turns me on? Yes. På frågan om att jag gillar att retas. Och när jag kollar igenom konversationen så skyller jag på ölen.  Även om jag inte ens var full. Jag vill liksom se vad som händer nästa vecka innan en börjar dra igång en massa såna samtal. Om det här är en grej, eller en annan grej.  Sen har vi bestämt att prata i telefon i kväll. Och komma in på sextalk innan man ens har haft sex känns för mej lite weird, att bygga upp en massa förhoppningar eller teasa en annan innan. …
Dock skrev jag innan festen igår att det hade varit en kittlande tanke att smita ifrån jobbet en morgon och smygträffas. Typ en kyss. Jag tror han trodde annat.
Netflix and chill. Eller bara Netflix? 

