image Åh, vad jag behövde detta. En kväll nere på stan med fina tjejer. Skratt från minut ett. Prat hela tiden. Lite analyser om veckan som gått. Mådde väldigt bra när jag låste upp ytterdörren igår kväll och sminkade av mej. Direkt ner i sängen och sov som en stock till klockan åtta i morse. Strax innan halv tio ställde jag mej på crosstrainern, svettades. Ett par övningar och därefter hem igen. Tanken är att vara där längre i morgon. En timma idag, två i morgon. Började storstäda med en gång när jag kom hem. Så nu är mitt hem skinande rent. Jag kommer att låta Toppluvan vara idag. Tror det är bra om vi inte hörs av på någon dag. Tänka igenom allt. Kanske höra av mej och fråga om vi ska prata i telefon i morgon kväll. För jag tror vi ändå behöver prata om allt. Jag måste verkligen få ur mej om hur det har gått som en bil på autobahn. Att det är fan inte konstigt att han gör mej förvirrad. Jag måste få berätta om hur jag är. hur jag känner. Hade inte denna veckan blivit som den blivit med pms, med dödsbesked så hade jag redan gjort det. Och jag tror att han ligger lågt på grund av allt detta också. Min vecka.
Hur som helst är jag vilande i soffan nu. Skulle egentligen äta middag nere på stan i kväll. Men mina kära vän och plastmormor har fått magsjuka. Så serier och film i dag lördag. Puss.

