Lördagen går och jag undrar lite om jag ska slänga i väg ett meddelande till Toppluvan. Fråga hur han mår. Och så. Jag vet ju att han också var ute på fredagen, känner inte riktigt för att störa om han är seg. Men efter tio på kvällen skickar jag Hej.  Hur mår du? Är det ok om jag ringer i morgon eftermiddag/kväll? Han skickar tillbaka i morse Klart att du får. Och en tumme upp.
Jag skriver Bra, nu ska jag till mitt andra hem Gymmet.  Vi hörs sen. Hoppas ni hade kul i fredags.
Han hade kul. Han Skriver att jag ska köra hårt på gymmet,  och att det var trevligt i onsdags..

Jag kör inte i två timmar på gymmet trots allt. Men är ändå nöjd med dagens pass. Jag pratar lite med E som jobbar och hon visste ju att jag hade, har a little thing för honom. Berättar om utvecklingen, om onsdagens träff, och hur han kört på I hundraåttio och allt det här han har tänkt på, under hösten under  vintern bara smashade honom i ansiktet sen onsdagskväll? 
Att förvirringen är stor, och yadi yadi.
Nu har jag i alla fall inte en massa hormoner i kroppen som kan ställa till det. Och som han sa för en vecka sen Ja, jag kan tänka mej att du är en tjej med rätt så mycket skinn på näsan. 
Det har han ta mej tusan rätt i.

