Vi hade en sådan underbar dag på jobbet igår. Jag berättade om Toppluvan. Jag vet att de inte säger något. Jag vet att de kan vara neutrala i ageranden och ha pokerface.
Jobb är jobb. Privat är privat.  Lång fredagsfika. Min  mellanchef tog äntligen med sig högtalare till våran dator. Så vi körde Spotify på hög volym (har bara kunnat ha radio innan) Alla var glada. Det var fredag.  Ganska lätt dag,  Allt gick så himla bra. Mer såna dagar. Mer dagar av att skratta jättemycket. Mer dagar av att inget strular till sig.
Vaknade tidigt idag. Så det blir ett tidigt träningspass idag.
Har ignorerat min hosta nu ett tag. Men kanske är det dags att köpa hostmedicin. 
I kväll kommer min gamle granne hem till mej på vin och melodifestivalen.  Vi skulle ha setts i mellandagarna egentligen,  men blev aldrig av.
Puss. Hörs sen.

