När jag åker till jobbet på måndagsmorgonen börjar jag bli seg. Huvudvärken kommer Plötsligt och ansiktet förvandlas till ett trött ansikte och små trötta ögon. Under lunchtid igår tar jag bort mitt inlägg från morgonen.  Ledsen kära underbara vänner, men jag är jäkligt trött på vissa kommentarer. Jag har läst dessa i alla år. Så länge jag har bloggat. Varenda gång. Och jag orkar inte ens kommentera sådana. Inte ens läsa. Jag är inte dum i huvudet, liksom. Jag är en härdad människa.
Åker direkt hem,  istället för gymmet. Duschar, kollar på The Danish girl. Och ligger i soffan resten av kvällen. Jag och Toppluvan skriver lite, skickar en länk om vad vi pratade om sist.

På tisdagsmorgonen skickar jag God morgon. Lust att ses senare i veckan/slutet på veckan? Känner för min egen del att det blir lite stressigt under en veckodag. Om han skulle vilja ses.
After work med kollegor direkt efter jobb i morgon. Träning och tvättstuga på torsdag. Vill ha åtminstone en lugn kväll under helgen. Helst två. Lägger ifrån mej telefonen och fortsätter arbeta. Han kommer in en sväng innan han egentligen ska komma in. Vi pratar en stund om arbetet som är aktuellt. Vi ses senare och innan han går tycker jag mej höra jag har mailat.
Kollar en timma senare,  men inget meddelande.  Hörde väl fel då.
Vi ses på eftermiddagen, pratar en sväng. Ler. Gnabbas med lite små individer.  När jag äntligen får gå hem för dagen ser jag att han har skickat.  Söndag? Och en smiley. 
Haha, visst kan du ses på söndag, så kör vi på det. Jag är ledig. Absolut.Skriver jag.

Åker till gymmet. Kör ett bra pass. Nu en kväll i soffan.

