image Veckan är snart slut. Vi går mot en helg. En lugn helg. Med träning. Med ett glas vin till Melodifestivalen. Plus en träff med Toppluvan . Veckan har varit bra. Trots att en kollega är sur som en citron. Vi andra är undrande och idag väntade jag inte på att hon skulle bli klar, utan åkte från jobbet själv. Det började i måndags. När jag började må lite kasst. Jag bytte arbetsuppgifter, det skulle jag nog inte ha gjort. Det är liksom här eller där, Inte här, där, eller där, eller här. Hon följde inte med igår, gör sina egna scheman, följer inte jämn/ojämn vecka. (vi har en långtidsvikarie inne, och har fått ändra lite) Men semlan var god som mellanchefen äntligen beställt.
Jag åker till gymmet, gör ett bra pass. Kommer att köra lite mer styrka på lördag. Pratar med Ynglingen. Och när ska vi ha våran långfika då? Ni jobbar ju inte helger längre! vi bestämde en pizza någon helg snart. Så himla glad att jag har honom i mitt liv.

I morse skrev jag till Toppluvan att han är otroligt irriterande söt ibland. Med tanke på att han tar lång tid på sig att berätta saker om sig själv. Vi skriver samtidigt som jag jobbar, han är på väg till jobbet och sedan jobbar själv. Innan lunch skriver jag Nämen, Magistern. Sexuella tankar på arbetstid. Klart skriver han. Bara du lägger undan linjalerna fnissar jag tillbaka. Vilket resulterar i att vi brister ut i stora leenden när vi ses en minut under eftermiddagen för att jag skulle hjälpa honom med en sak. ja jaaaa, men sluta tjatasa jag. Och sa att det inte var jag som skulle göra det egentligen, för jag var någon annanstans hahaha, vad gör du där? ja du. Gör så att du och alla andra får det ni behöver kanske? Ha.

