Vi skriver lite fram och tillbaka som vanligt.  På onsdagen syns vi inte, han är borta större delen av dagen och på eftermiddagen är jag inte där han är. Vi ses och syns inte, men vi är tio meter ifrån varann. Nästan så man kan höra den andres signal för nytt meddelande. 
Jag och mina kollegor fräschar upp oss. Åker in till stan.  Sätter oss på en pub och väntar in en annan kollega som är sjukskriven.  Öl, vin och en massa prat. Jadu, det har hänt mycket på de här veckorna du har legat med benet i högläge och borta från jobbet säger en kollega. Vi pratar om allt och inget.  Och sen kommer vi in på Toppluvan. Of course.
Jag tycker vi är väldigt bra på att vara neutrala säger en kollega som numera vet hur hans äldste son ser ut. Väldigt bra på Att vara neutrala. Som numera vet att vi hamnade under täcket, men inte hade sex.
Efter tre öl åker vi alla åt varsitt håll. Jag in i dimman för att hitta en semla på Coop. Det gjorde jag inte. Alla var slut. Köpte godis, men var klok nog att äta lite mat först. Skriver med Toppluvan. och jag tänkte att det var nog han som skulle få det lite tufft med mej, men det visar sig att jag nog får ha tålamod, när det blir lite svårt att öppna sig och svara på vissa frågor. Jag får ta det för vad det är. Helt enkelt.
Idag ska jag träffa Ynglingen och träna.

