Härligt att få träna lite idag. Tanken var att träna igår. På morgonen. Men kom inte dit.  Tog på mej träningskläder igår eftermiddag. Åkte dit, men satt och drack kaffe i fyrtiofem minuter. Sen gick jag till affären och köpte glass. Som vanligt är första träningspasset på veckan lite segt. Men det funkade ok idag ändå.

Visste inte riktigt hur jag skulle bete mej idag,  under dagens första halvtimma vi skulle ses på. Ingen ögonkontakt alls, jag försökte vara sådär normal och försökte titta på honom. Han såg väl på mej, fast ändå inte. När jag står med ryggen mot Toppluvan och hans kollega T för att fixa saker sjunger T Love will treat you right.
Under eftermiddagen pratar jag med en kvinna, han kommer. Han ser mej och brister ut i ett stort leende.  Jag följer honom med blicken samtidigt som jag ska fortsätta prata med kvinnan,  och tänker ska vi inte vara sura? Ok? Men jag är sur. Åtminstone ett tag till.
Eller sur och sur. Går väl inte. Men har åtminstone fått sagt det jag ville. Och känner. 
Får dock se om leendet fortsätter i morgon, eller om allt tar slut här, då jag nyss såg på Facebook om hans status som handlar om irritationen när andra anser sig bättre än andra och ifrågasätter andras beslut/åsikter.  Hoppas det handlar om något helt annat. Återstår att se hur allt blir. Eller inte blir. Blir alltid skraj när jag ser något, när man precis har tjafsat med någon. Kanske får värsta meddelandet. Pjuh.

