image

Jag brukar oftast inte uttrycka mej i klyschor som Ny vecka, nya möjligheter,  eftersom jag inte gillar klyschor och andra affirmationer.  Det blir som det blir. Helt enkelt.  Men denna veckan hade jag tänkt att det är en ny vecka,  nya möjligheter till att fixa saker.  Försöka få till saker att bli rätt. För jag är inte långsint. Även om det inte är min del att avgöra egentligen. 
Men åtminstone visa mej. Dessutom få till en grym träningsvecka i form av stor fokus och gå in för det bättre än de två senaste. Ironin i allt det här när jag bestämmer mej i morse för att vara hemma måndag och tisdag.  Hängig, seg och lite ont i näsan och bakom ögonen. 
Ska dock se om jag kan åka till gymmet i morgon eftermiddag.  Vet att jag hade kunnat vara där idag,  men kan nog vara bra att vila.  Så det där med Ny vecka, nya möjligheter väntar vi med ett tag till. Åtminstone för min del.

