image

Jag är inte, och kommer aldrig att bli den kvinna som kommer när man viftar med lillfingret. Jag är en luttrad och härdad kvinna, som visserligen kan få en attraktion till en man ganska lätt. Som kan känna för en man, eller få ett intresse för en man lätt. Och som mer än gärna har en massa kommunikation, som ler, flirtar, pratar, som ibland kan få känslorna på utsidan. Det kan pirra. Det kan kännas. Men när jag känner att jag inte blir behandlad med stil säger jag ifrån. Beroende på hur och var man träffas eller träffats. Även om det kanske ser ut som om tonen är grym i skrift. Är den ganska lugn ändå. Jag är luttrad. Jag är härdad. Jag tar ingen skit som Grynet sa. Även om jag gillar en man mycket. Även om jag vill lära känna en man ytterligare. Så tar jag ingen skit. Alls. Hur gärna jag än vill att det ska vara bra. Bli bra. Så har jag varit med alltför många gånger. Jag är dock en person som vill försonas. Men jag bönar inte. Min energi måste få gå till annat. Jag vill ha positiva reaktioner. Jag vill ha kommunikation. Jag vill fuldansa till låtar, känna positivitet och känna att även om det går sakta, så är det bra.

