Vinterskorna har åkt in och ut från garderoben ett par veckor nu. Börjar bli lite trött.  I morse kom jag till ett beslut.  Våga vägra Vinterskor. Så jag traskade ut genom porten i ett par skor med sju centimeter klack.  I snö. Ja, det funkade.  Sen var det ju ändå barmark på de flesta ställen när jag traskade hem från jobbet.  Åker till gymmet. Och efter fyrtiofem minuters crosstrainer sprutar svetten åt alla håll. Hämtar andan i ett par minuter.  Går tvärs över salen och tar tag i en kettlebell.  Tar en annan, för en annan övning tio minuter senare.  Två övningar till, sen är jag vimmelkantig.  I julas kände jag att jag nog hade tagit en av arm och ryggmaskinerna lite för mycket.  Utan att ens tänka på det.  Var ju trött ett tag där, (då var du inte rolig citat Ynglingen ) och bara körde på, utan fokus.  Slutade använda den, och en till. Och nu är ordningen återställd.  Jackan som satt lite för tajt över övre ryggen, som jag fick panik över. Sitter nu mycket lösare.
High five på den. Puss Och kram. 

