Reflektioner en vanlig onsdag. 

Det är bara män som går på toaletten inne på gymmet. Går alltid in på toaletten efter ett svettigt pass på crosstrainern, då jag inte vet om varken mascaran sitter kvar där den ska sitta. Eller om byxorna sitter som de ska. A l l t i d är sitsen uppe. 

Inser att jag glömmer av att jag inte ska köpa växter med blommor på, då de alltid vissnar. Dock påminns jag alltid att jag ska vattna de andra växterna som inte har blommor när det händer.

Blir alltid lika glad då jag kommer på att ett nytt avsnitt av Pretty little liars ligger ute på nätet.

Råkade svinga taklampan i hallen när jag kom hem från gymmet. (Jag är kort i rocken) Vet ej nu om lampan gick i sönder, (fin gammal lampa) eller om det bara är glödlampan.  Hittade dock en gömma av glödlampor som jag inte visste att jag hade. Tyvärr ingen med en sån sockel. 

Blev överraskad när Toppluvan drog ett torrt ”skämt” i eftermiddags. Hörde den redan för ett par månader sedan av samme man. Kunde dock inte låta bli att dra på smilbanden.
Men keep going. 

Att andra träningsdagen på veckan går bättre än den första.

Blir putt då jag inser att det troligtvis är sista avsnittet på säsong sex av Pretty little liars som ligger ute. 

Får ingen bula på näsan då jag hrrmm råkade smälla till en kyl på nästippen igår. 

Blev glad då jag frågade varför de borrade och vad det ska bli, i lokalen bredvid gymmet. Yay!

Breathing your love med Darin funkar i alla lägen.

