Åker direkt hem från jobbet. Slänger mej i soffan. Tar det lugnt. Ser på lite nya avsnitt av serier. Messenger plingar. Läser tråden, svarar. Nu är jag helt ok. More than ok. Det var jag inte klockan kvart över fyra i morse, när tråden skapades av en av de som ska flytta nästa vecka.  Bara för att fd granne/kollega M inte kan sova lika gott som vi andra liksom. Var rätt så sur i tonen när jag skrev tack för sömnlösheten! I morgon går jag upp tidigt. img_20160317_210604.jpgÅker i väg på ett loppis – race runt om i stan.

På kvällen tas det på finklänning och middag på stan. Söndag tidig eftermiddag träning med Ynglingen på andra sidan stan. Därefter mat med samma yngling. Första gången sedan Spanien vi träffas utanför gymmets väggar.

Men attans vad vi ska dricka vin på min balkong till våren. Nu ett glas vitt vin Och ute är det kyligt. Fortsätter mitt tvserie tittande en stund.

