image

En smått kaotisk flytt. Kan man säga. Jag som inte är i min bästa toppform bestämde mej för att göra det som inte hade gjorts. Som skulle vara klart innan. (Skyller på M.s make)
Rensa ur skåp i kök och badrum. Ner i vad som hittades av säckar och påsar. Jag är den som är strukturerad och ordningsam. Fick lite smått trött orkar inte lust. Så jag såg inte den nya lägenheten förrän nästan allt var ditflyttat. Men en snygg nyrenoverad etagevåning, ett snäpp närmare min lägenhet.

Är nu nyduschad och insmord.  Pausar ett par timmar, för att sen åka till E.L och se hennes nya lägenhet i Linnéstan. Därefter en öl på stan. Dricker vatten blandat med salt för jag ska träna i morgon förmiddag. Hade tänkt att jag skulle bada badkar i kväll, eftersom jag aldrig har ro att ligga i badet mer än tio minuter. Tänkte jag skulle försöka lära mej slappna av lite.
Söndag kanske? Gott folk. Vi hörs i morgon.  Puss och kram.

