Undra hur många liter vit målarfärg jag har gjort av med egentligen sedan november fjorton när jag flyttade in i denna lägenhet.
Kök, sovrum och vardagsrum var redan helt i vitt.  Men det jag har målat är

* inuti köksskåp och lådor. (Skulle behöva ta en gång till kanske)
* del av vägg i kök.
* badrum som var vitt, men behövdes fräschas upp.
* inuti alla garderober i hallen.
* väggar och garderobs/överskåpdörrar i hallen.
* två pinnstolar.
* ett litet bord.
* en byrå.
* fräschat upp lite på balkongen. 
* fräschat upp lite lister och dörrkarmar.
* tv.bänk.

Hittade en lite högre smal bänk/byrå på secondhand efter gymmet. Hundra femtio kronor bara. (Plus färg)  Dock kan jag inte ta med den på spårvagnen. Men finns den kvar nästa gång, kanske på tisdag och om jag kan få någon att köra, så hade den passat väldigt bra in i hörnet i hallen.

