img_20160414_191611.jpgHandlar jag på en vardag är det oftast efter gymmet jag går till affären. Man kanske inte ser sådär käck och fräck ut när man kommer in dit med klackskor, skinnjacka (ren tröja under) och träningsbyxor till det,  som är för långa och har knytits med hårband på vardera byxben för att inte släpa i marken slash golvet. Svettig och makeup som inte kanske är som den ska. Men men. Man är som man är. Man kan ju inte vara på topp jämt när man handlar.

Träningen gick bra i dag.  Vila i morgon som vanligt. Börjar redan få träningsvärk. Speciellt i rumpan.

Nu har det varit lite väl mycket skriverier som kan tänkas ses som negativitet. Men man måste komma ihåg att det här är en blogg där tankar, känslor och så vidare skrivs. img_20160414_191804.jpgDär det kommer på print. Svart text på vit bakrund. Text som kan ses som om skribenten är arg hela tiden. Men så är inte fallet. Faktiskt inte. Jag tänker att vi ska fokusera på lite mer positiva saker.
Det är vår. Sol. Tanken på en mjukglass. Att jag vill hångla. Att jag har en hejaklack. I morgon är det fredag och helg.

Att man kan sitta på balkongen i kvällssol med en kaffe. Att det finns nötcreme som lösvikt. Format till en kula. Choklad runt och nötcreme i mitten. Och det är ju inte helt fel.

