Det här med relationer. Jag och Jen pratade lite om det igår.  Dejting. Pausad på sajten. Att jag inte lägger ner så stor vikt i att engegera mej i just det. Dejting.
Men dyker det upp något så. Så vet man ju aldrig.
Jag förklarade de senaste veckornas utveckling angående Toppluvan. Att jag såg att han blev glad.  Att han sa vi hörs. Men vem är det som ska höra av sig? Egentligen. Ja, inte kan det väl vara jag. För det går ju inte. Det är ju han som står där. Säger att vi ska höras, är glad över brevet, men det var han som blockade snabbt som attan i februari.
Det går liksom inte riktigt ihop, det där. Och ja. Jag är ärlig när jag säger att jag skulle bli glad om han hörde av sig.
För jag märker när han är glad på jobbet.  Jag märker när det händer.
Jag skulle bli glad om vi två kunde ses. Om jag får vara ärlig. Varför ska det vara så svårt?

