20160424_171558.jpgJag fick tag på tre stycken nya knivar i dag.  Och ett knivblock. Var även inne för att kolla in en av de soffor jag vill köpa. Dock kommer just denna inte in förrän vecka tjugo. Återstår att se hur soffan ser ut på Ikea.  Eller om jag ska vänta ett par veckor.  Jag fick köpt nya hörlurar till mobilen. Jag fick tränat.  Och jag tog den sista vita färgen och målade över de rödvinsskvättar som råkade bli på garderoberna en gång i vintras.  När Frölunda vinner SM-Guld i ishockey sitter jag och fyller i ett elva sidor långt formulär angående hur min kropps hälsa är efter diskbråcksoperationen för fem år sedan. Jag hade tur. Min fyra veckors sjukskrivning var som en mini semester efter operationen.  Hade inte jätteont, även om jag gick sakta. Men jag promenerade varje dag. Återstår att fylla i ett formulär om psykosocial arbetsmiljö, då vi har Apt-möte i morgon eftermiddag.  Söndag blir snart till måndag. Och det blir en spännande vecka.

