Jag mår så illa. För tre veckor sedan när han fick brevet. Var han singel. Han var glad.  Sa till mej att le. Vi skulle höras av.
För någon vecka sedan är han inte singel.
Vi kan inte höras av. Vi kan inte ens bli vänner?
Och jag mår så jävla illa för att jag fortfarande är blockad. Jag mår dåligt av sånt när jag är det från folk jag har i min totala närhet.

Grejen är att det inte är det värsta. Utan hur Han inte ens har någon förståelse för mej i den här situationen. I blockeringen. Dubbla budskap. Allt sånt där.

Förtydligande onsdag morgon: Jag är alltså inte kär i honom. Men det känns konstigt för min del att vi inte kan vara vänner på Facebook, i och med att det blir konstigt om vi ska ha en bra relation på jobbet och kunna agera bra där inne. Förstår ni? Han blev ju arg (och jag på honom) i februari. Och det är längesedan. Och det är därför jag agerar och reagerar som jag gör. Och det stör mej att han inte fattar hur det påverkar mej på jobbet.

