image

Vi borde nog ändra lite i ditt träningspass sa Ynglingen när vi sågs för första gången på flera veckor i dag. Då jag har tagit en paus från Hemmagymmet och varit på Gymmet näst närmast istället. Lite mera marklyft och lite mera squats. Sa han. Men alltså säger jag. Har otrolig dåligt koordinationsförmåga när det gäller marklyft och fixa fötter,  knän och svank på en och samma gång. Så nu ska vi fila på tekniken nästa vecka.  För det är annorlunda om man jämför ett skivstångspass och vara nere i gymmet. För min del alltså. Och sen ska du köra cardio EFTER och INTE INNAN. Man ba Jaja ja.  Nu ändrar vi helt säger han. Ja,  men ok.
Och sen tycker jag att du ska cykla istället. Det brukar jag inte göra, då det känns som om man inte kommer någonstans, eftersom man sitter ner.  And I don’t like it.
Har saknat honom. Men behövde en rejäl paus därifrån.  Sticker dit i morgon förmiddag igen, så får ta en kaffe med honom innan träningen. 

Kommer hem svettig. En kopp kaffe Och yoghurt är intagen. Nu blir det städning.
I kväll åker jag in till stan.  Dricker en öl. Sedan promenerar jag en sväng och går på spökvandring.

