Jag var ganska trött i början på veckan. Gjorde ett försök att sova med öppet fönster, nu när det är så varmt. Utan öronproppar. Det kanske inte gick så värst bra. Motorcyklar, bilar och annat på en väg längre bort, utan trafikljus och gupp.  Då låter det. De två senaste nätterna har jag sovit med proppar. Och inte försovit mej, då jag hört väckarklockan exakt i tid när den ringer. Och inte en halvtimma efter. 

Det är varmt. Tufft. Svettigt. Snurrigt. Men tre träningspass tisdag onsdag torsdag.

I morgon ska jag hem till min gamla granne M. En ny balkong ska sittas på. Och en massa prat.
Har tackat nej till en inflyttningsfest på lördag. Först kanske. (Hon ändrade vecka) Sen ja. Men vi får ses en annan dag. Helt enkelt. Känner inte riktigt för det. Och nu är det ganska få som kommer såg jag.
För många kunde inte.

Ska rensa min skogarderob. Finns nog en hel del där som inte borde finnas kvar. Speciellt sommarskor. Min ena bror jobbade i sportbutiker i många år innan de flyttade till Bollnäs. Han skulle gå i taket om han såg vissa. Eftersom hälarna slitits på vissa ställen… (Note to self: köp även nya träningsskor)

Röstade på Islands bidrag i semifinal ett i Eurovision Song Contest i tisdags. Den gick inte till final i år heller. Men Island är ju med i Fotbolls-EM om en månad. Så jag har ju två lag att heja på. Och ja. Jag är ta mej tusan freaking himla stolt över det lilla landet, att de har tagit sig till deras första mästerskap.

Hörs sen. Puss.

