* Min högra bröstvårta har kliat ett par dagar. Något så otroligt mycket. Klädnypa?

* Ett halvt träningspass i dag.  Men ändå väldigt effektivt.

* Pusselbitar föll på plats för ett väldigt bra tag sedan. 

* På lördag förmiddag hämtar jag äntligen min nya soffa.

* Jobbet är som vanligt. Dock har det varit en intressant vecka. På något konstigt vis.
   Bra och Dåligt.

* H also known as Toppluvan har jag inte sett till mycket. Han försvann. Ibland. Kanske det behövs. Fortfarande en  envägskommunikation. Definitivt en envägskommunikation. I dubbel bemärkelse. Vill fortfarande inte att det här ska bli, vara en ogillavarandrasituation.  Det är svårt att le när vi inte skakar hand. När vi inte har kommunikation. När alla vet saker. Om allt.  Och när han inte ens vill försöka vilja. 

* Borde plantera om mina växter.  Borde köpa ny jord.

* Borde mycket.

