image

Illamåendet var som bortblåst på fredagsmorgonen. Puts väck, och jag kunde glatt åka till jobbet och vara som vanligt.   Blev kallade för Bridget Jones i morse. Det är skratt, liv och lite falsksång inne på mitt jobb. Andra är tysta och går som katten runt het gröt. Vissa är rätt så försiktiga. Varför?

Jag tränar på fredag eftermiddag trots egentligen vilodag. Men ingen träning hinns med under lördagen,  så får göra något. Även annat får göras på söndagen. Kommer hem, städar och hör och häpna, jag rensar skogarderoben.  Nio skor totalt i olika former och säsonger är nu puts väck.  Jag är väl inte den som egentligen älskar att köpa skor, utan gör det när jag kanske mer behöver det. Eller när jag behöver något som fattas.

I kväll tar jag det lugnt. I morgon åker jag till Danmark.

Puss. Hörs sen.

