Alltså. I natt hade jag sån träningsvärk på framsida lår. Jag övervägde till och med att ta en Alvedon. Vet tusan vad jag gjorde igår.
Somnade till slut och jag har varit pigg och glad som en lärka hela dagen. Ändå.
Hittade min kamera häromdagen. Tror inte jag har använt den på tre fyra år. Bara mobilkameran har agerat fotoknarkare, så jag tryckte på onknappen. Och fattade inte ett jota av alla inställningar. Eller hur man kom till en inställning. Borde nog använda den mer tror jag.
Måndagen är gjord. Pratade en sväng med Ynglingen på gymmet. Han berättade för den nya tjejen att vi drack drinkar i Spanien förra sommaren när vi var där samtidigt.
Gymmade i fyrtiofem minuter. Gjorde ont i benen på en övning. Ajaj. Torktumlaren går på högvarv nere i källaren.  Sverige tog med sig ett poäng (1-1 självmål) utan avslut på mål. Ja, så kan man ju också få oavgjort. Ja, det har väl inte hänt så mycket mer denna fina måndag.
I morgon spelar Island.  Och jag får sällskap hemma i soffan. Av en annan islänning.
Puss. Hörs snart.

