Jobba, jobba, joooobba. Det märks att det snart är semester. Det märks att det snart kommer att bli lugnare. Tankarna är någon annanstans, målar Islands flagga fel. Snurrar till det helt. Hur tänkte jag där? Men jag ler. Jag skrattar ändå. Hans kollega M ger mej ett stort leende på eftermiddagen och jag skrattar och ler stort tillbaka. På tisdagseftermiddagen fixar jag lite saker. Åker till systemet för att handla lite öl. Både till onsdag och torsdag. För visst skulle man ha något att dricka på onsdagen? Kommer hem. Packar en väska för resan torsdag eftermiddag  till fredag.
Duschar. Slänger mej I soffan för att invänta besök och fotboll mellan Island och Portugal.
Och de gör det bra, Island. Min kusin befinner sig inte i landslagstruppen denna gång. Inte tillräckligt bra. Han gjorde ganska många inhopp för ett par år sedan. Är alltså så jäkla stolt över det här lilla landet så ni anar inte. 1-1 och det är bra. Hörde att Ronaldo blev sur.

Onsdag och mitt i veckan. I kväll lite öl, brännboll. Nåja. Kanske inte spela, men umgås. Äta lite. Ha kul. Bata det inte ösregnar. Puss.

