Lördagen var lugn. Ett par avsnitt av Orange is the new black. Därefter spelade Island. Fick sällskap, så det blev ett glas rött till.
Kom på att jag jobbar ju bara tisdag, onsdag, torsdag denna vecka. På måndag ska vi i väg till Tjolöholms slott. Och något annat ställe. Chefen har satt in vikarier på jobbet. På fredag midsommarafton, och vi åker upp till ett ställe nära Marsstrand där Ias hemlis väninna har en sommarstuga.
Har fått tränat idag med. Gick bra. Har lagt till en ny övning bland alla andra jag varierar med. Under semestern, eller efter blir det en del ändringar. Orkar inte riktigt ta tag i något mer nytt just nu. Men behöver det. Det är lite lustigt. Träffade en kvinna på gymmet som jag inte har sett på jättelänge. Eller åtminstone inte reflekterat över. Hon tyckte att jag hade minskat i kroppen. Ändrat mej, sjunkit in på vissa ställen. Jag å andra sidan, tycker att jag kör på som vanligt. Lika vanlig i kroppen som vanligt. Måste folk gå runt och säga att man har minskatpå vissa ställen? Ska man bli glad då? Jag skiter i vad andra tycker om min kropp. Jag är jag. Längtar även till när boxpasset kommer igång. Kramade E, som hade sin sista jobba extra dag. tråkigt, men hon har fått ett nytt extrajobb.

