Om och om igen snurrar tankar i mitt huvud. Inte vad jag söker hos en man. Utan vad jag behöver.  Och söker. Förutom attraktionen. Jag behöver ha någon som bryr sig om mej. Och som kan säga det. Någon som kan säga jag tycker om dej. Som kan visa. Tilliten. Någon att lita på. En man som inte får kalla fötter. Utan chansar.  Säker på att man åtminstone vill chansa. Ta risker. Inte fly. Kommunikationen. Någon som frågar hur jag mår, och inte bara kör sextalk.

Jag skulle gått på dejt på söndagen. Vilket jag såg fram emot. Men eftersom jag kände på mej att dejten inte skulle höra av sig om en tid, så gjorde jag upp andra planer. In case of. Vilket var en bra idé, då dejten inte hörde av sig förrän klockan sju på kvällen.
Då var jag redan inne i stan. Och hade trevligt. Puss. Hörs snart.

