Bara för att det inte kommer att bli någon träning torsdag fredag lördag, på grund av midsommar. Tyckte jag att det var en alldeles ypperlig bra idé att träna stenhårt idag, troligtvis kommer jag att göra likadant i morgon med, om jag kan gå. På torsdag tar jag ut komptid, och går hem två timmar tidigare. Det blir till att leka Hela Tears and Pearls bakar, med tvättstuga på kvällen. Och innan dess handla lite till.

Jag sitter här, nej ligger i soffan. Och jag behöver s e m e s t e r.  Tolv arbetsdagar kvar.
Verkligen. Sitter även och funderar lite över en del sms, och prat. På jobbet.
Har du dejtat någon?  Ja. En gammal dejt.
Hade ni sex? Ja.

Ska ni ses igen? Nej.
Ska du träffa någon annan? Nej, jag är fortfarande pausad på dejtingsajten. 

Och lite till.

 

EDIT: Det gör inget att jag har tränat stenhårt. Har ätit en massa dajm nu.

